De missie van het Parkhuis en van de Vrienden van het Parkhuis

De Vereniging Vrienden van het Parkhuis wil bewoners prettige ervaringen bieden, die zij herkennen of als prettig ervaren en aanleiding kunnen geven tot Hartverwarmende Communicatie met een lach en een traan. Ervaringen die zich afspelen op het vlak van levenswensen, ontspanning en wonen zodat de “menselijke maat zichtbaar en voelbaar blijft”. De Vereniging steunt het Parkhuis in de realisatie van haar kernwaarden door samen en zelfstandig verrassende leuke activiteiten te initiëren en organiseren.

Het Parkhuis biedt binnen haar professionele verantwoordelijkheid goede eigentijdse woon- en verblijfsvoorzieningen, recreatieve activiteiten, professionele verpleging en (para)medische zorg met ondersteunende en/of gezondheid bevorderende voorzieningen, die aansluiten op de wensen, vragen en mogelijkheden van bewoners. De Vereniging Vrienden wil helpen om voor bewoners het “welkomstgevoel en het samen doen te verhogen”, zo mogelijk met of ook voor hun actieve familieleden of naasten. Daarnaast wil het bestuur met de cliëntenraad de bewoners laten genieten van de geneugten van de seizoenen; leuke momenten en aangenaam wonen samen met familie en zorgprofessionals op elke locatie van de Parkhuisorganisatie.

De Vereniging Vrienden wil graag op basis van deze missie steun geven aan het “Hartverwarmende” karakter van het Parkhuis